پاورلیفتینگ

پاورلیفتینگ

پاورلیفتینگ

پاورلیفتینگ

پاورلیفتینگ ارسلان باز هم بر بام ایران اسفند۸۷

                     

تیم باشگاه آروین گستر –ارسلان لاهیجان در رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاههای کشوردر بین 25تیم شرکت کننده به مقام دوم کشوری دست یافت .این رقابتها که از 17الی25اسفند ماه 87در رامسر برگزار گردیدورزشکاران لاهیجی بار دیگر درخشیدند ودر حالی که همگی از یک باشگاه بودند ولی تیمهای دیگر از سراسر کشور بازیکن جمع کرده بودند در مقابل بزرگان این رشته صاحب.این عنوان بزرگ شدند مدال آوران عبارتند از سلیمان اکبری در دسته75کیلوگرم با رکورد 792.5کیلو اول وقهرمان قهرمانان - امین خشنود در دسته82.5کیلوگرم با رکورد775کیلوگرم اول – مسعود رمضانی در دسته100کیلوگرم با رکورد 840کیلوگرم مقام دوم- حامد گنجه خسروی در دسته125کیلوگرم با رکورد810کیلوگرم مقام سوم – محمود محمدی در دسته110کیلوگرم با رکورد 570کیلوگرم مقام دوم در رده بندی تیمی رکورد قم با 63امتیاز اول – آروین گستر – ارسلان با 53امتیاز دوم – شهید محسنی دزفول با 48امتیاز سوم شایان ذکر است مربیان تیم امین خشنود مراد شمس سلیمی ومرتضی خدیو سرپرست تیم محمود محمدی .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 23:42 http://www.powerstudents.blogfa.com

سلام.
آقا ممنون استفاده ی کافی رو بردم.
من خودم پاورلیفتر هستم.
بیرجندی هستم.(خراسان جنوبی)
دسته ی 60کیلو.
اما یه 20 کیلیویی با نفر سوم فاصله دارم اونم بدلیل نداشتن امکاناتی مثل پیراهن پرس و سوت اسکوات هستش.
خوشحال می شم با وبلاگ شما بیشتر در ارتباط باشم.
موفق باشید و در پناه حق.

موفق باشی اگه کمکی از من برای پاورلیفتینگ برمیاد آمادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد